Fotodag med Emmie och Loca

Idag blev det förutom hemresa även en fotodag, vilket var sjukt trevligt. Emmies mamma och jag har känt varandra sen vi var barn, så det var kul att träffas igen och prata lite minnen och hänga lite i allmänhet. Något som jag vanligen inte sätter så stort värde på, men hon och jag känns lite som att vi "är av samma skrot och korn" lite och då är det inte så uppstyltat och därmed släpper det jobbiga för mig. (Jag har en viss liten nojja över att träffa människor jag inte sett på länge)
 
Loca, hästen jag fotade, har en minst sagt intressant färg att fota...
 
 
Det ska bli spännande att se hur bilderna blev, hann bara mer eller mindre ladda in dem och sen iväg mot tåget (i raggarbild, haha) så detta skrivs ombord på tåget. Jag har börjat sortera och redigera lite under resan, för vad annars ska man syssla med i ett par timmar? :)

Kommentera här: