Positivt överraskad!

Å jösses. Lillkillen hade visst smått panik i morse när han skulle till skolan, storebror hängde med till där han ska med bussen och EGENTLIGEN är det inte långt alls till skolan därifrån men han har ju bara gått därifrån, inte till skolan, så han var rätt deppig och grät lite på vägen. Jag ringde som tur var till skolan och hörde hur det gick, och då fick jag klart för mig att det bästa nog vore att skynda på fritidsproceduren.
Sagt och gjort, jag ringde runt lite och FICK IN HONOM MED START I EFTERMIDDAG?! Det där hade aldrig hänt på andra ställen, men här.. jo här är folk tillmötesgående och det blev asbra. Jag är SÅ tacksam!! Det innebar att jag kunde fortsätta redigera bilder som jag legat efter med i evigheter. Superskönt!!
 
En av bilderna jag redigerade idag var en omredigering på en bild på "Bosse", min kompis häst
 
 

Kommentera här: