Hej jag heter Jessica

Jag är en rutinerad blogg-räv som har många år av samlat bloggande bakom mig, på engelska och på svenska, med ungefär alla bloggplattormar som finns att välja på.Jag har samlat erfarenhet och nu tror jag att det är dags för DSB, Den Slutgiltiga Bloggen. Den som får vara kvar och som är jag utan krusiduller.Visst, alla kanske inte alltid uppskattar det, men jag är inte ute efter att få en fanclub, jag är ute efter att dokumentera, ventilera, tipsa, ifrågasätta och gnälla eller briljera... och allt annat man nu kan ha en blogg till!
 
Men det du behöver veta just nu är nog bara detta:
Du kommer hitta allt möjligt, från fototips, inredningstankar, hundar, katter, barn och hästar samt en och annan mer generell åsikt här. Det kommer varvas med miljötänk och återbruk och lite barn och vardag.
 
Jag tror det blir en blandning som många kan tänkas gilla!  Lite spretigt, men väldigt mycket "jag".
 
Foto: Lena Hansen
 

Kommentera här: