GAMLA bilder

Idag drog jag igång den äldsta hårddisken och hittade en del jättegamla bilder som fick en liten styling. Bland annat den här:
 
 
Som man kan se är det egentligen inte mycket som gjorts, men det är en helt annan bild! Jag älskar modern teknik, haha. Hästen heter för övrigt Tärna och är en nordsvensk som fått ett antal avkommor och hon ägdes av en vän till familjen fram till för något år sedan då hon avlivades, mer än 20 år gammal.
 
Det är lite därför jag älskar bilder, även om de är gamla. Det var rena nostalgin att sitta och kika på bilderna, jag såg så många som väckte "åå, det var ju DEN dagen" och jag är glad att jag kunnat samla på mig så många bilder. En del av dem var på min mormor, som inte längre lever. Jag minns specifikt att jag fick höra "meh, måste du fota ALLTING?" just den dagen, och idag är man glad att jag gjorde det... :)
 
 

Kommentera här: