Boxar-överraskningar i brevlådan!

Jag har tidigare inte tyckt att det varit intressant att testa olika boxar, men nu har jag snubblat över Kattboxen och Testagram, och även Smakboxen och tycker att jo, det vill jag testa, om inte annat så känns det mer ok nu eftersom vi får större marginaler nu när jag jobbar än när jag inte gjorde det.
En variant som brukar användas av vissa är att man utnyttjar ett erbjudande, därefter säger man upp prenumerationen när man fått boxen och väljer ett nytt erbjudande direkt och får nästa box också rabatterad.
För den som vill starta med att testa en Testagrambox (de brukar vara välfyllda och ha mycket varierande saker) kan jag rekommendera att gå in via Refunder på Hittabox.se och välja Testagram och därefter ange koden REFR0BNMWH9XP som ger 25% rabatt.  Då får du återbäring på ditt köp (Är du inte med i Refunder, bli det HÄR och få 50 kr i startbonus) och rabatterat pris på boxen.
 
Jag hann inte med att beställa VM-boxen och Midsommarboxen men den vanliga månadsboxen hoppas jag att jag ska få i alla fall :)
 
 

Kommentera här: