Rensa luften och fölfotograferingar

Tjahapp, på jobbet idag har jag "skällt" på någon för första gången. Jag tycker nämligen inte om att folk grejar med min tidrapport. Inte för att det är någon hemlig handling på något vis,men för att jag i slutänden ska kunna stå för den och kan bli ansvarig om den inte stämmer. Trolöshet mot huvudman eller bedrägeri är inget jag vill anklagas för på grund av att någon annan "skulle vara snäll".
Det hela mynnade ut i en annan diskussion men en ganska bra sådan, så även om jag inte gillar diskussioner av den mer seriösa typen så var det nog ändå ganska bra att få ur sig och gå vidare.
 
 
För att byta ämne helt och hållet så har jag också fått förfrågningar om att komma till Nynäs, ett av mina gamla "stammis-fotoställen" och fota årets två föl under kommande vecka. Inte mig emot, jag älskar stället och tycker att det är lika mysigt varje gång. Det blir åttonde året jag åker dit och fotar föl, så nu har jag något att se fram emot! :)

Kommentera här: