Jobbmåndag

Idag har jag jobbat och det var första gången jag var först där, men det gick strålande så det var ju ingen fara! Dagen förflöt lugnt och på vägen hem såg jag en trött och solvarm huggorm som slingrade sig över grusvägen när jag skulle åka förbi. Väl hemma blev det lite spontanfotande när hundarna var ute och lekte med barnen på baksidan, jag måste erkänna att jag älskar att det bara är att släppa ut hundarna så kan de springa av sig lite utan att man behöver planera i detalj hur och när man ska gå. Att barnen dessutom gillar att vara ute med dem gör ju inte saker värre.
 
 
Jag var rätt seg när jag kom hem, men en stund ute med mina fina tjejer gav verkligen energin tillbaka. Jag finner mig själv ständigt funderande på att jag är så nöjd med livet just nu, jag hoppas verkligen att det får förbli så här ett tag åtminstone!

Kommentera här: