Lördagsfemman-bloggtips

Dagens lördagsfemma blir fem länktips till bloggar jag gillar!
 
 
 
1: Rebecca Adnell. Rebeccas blogg är ren och skär inspiration för mig som fotograf och redigerare. Hon tar ut svängarna mer än mig i sin redigering många gånger, men det är ändå alltid snyggt gjort. Att hon sen älskar hästar och liksom jag har schäferhund gör ju inte saken sämre! 
 
2: Matilda Holmström.
En av de absolut första hästmänniskor jag lärde känna när vi bodde i Enköping, och en mycket vettig hästmänniska med många bra tankar och åsikter om saker och ting. Vi har även stått i samma stall en gång i tiden faktiskt! Numera har hon tre hästar, frieserhästen Jakob som jag hjälpte henne att hitta, Hannoveranerstoet Wanda och hennes föl som snart kommer till världen.
 
3: Lady Dahmer.
Natashja skriver passionerat och det är det jag gillar med hennes blogg. Jag gillar hennes skrivsätt och hur hon bjuder på sig själv, även om jag inte alltid kan hålla med i allting, men hon är någonstans ändå en sån där som jag faktiskt gillar att läsa, även om vissa saker är lite tramsiga enligt mig (jag skiter högaktningsfullt i genustänk t ex men det finns mycket annat som är läsvärt ändå.
 
4: Dumpstringslyx
Andreas skriver om och visar upp sina dumpstringsfynd varvat med intressant info om svinn och miljö, han har skrivit boken Svinnlandet och var en av de som inspirerade mig till att testa dumpstring en gång i tiden.
 
5: Emmie Granfors
Emmie är en målmedveten och talangfull ponnyryttare som inte bara glider på en räkmacka genom hästlivet. Hon är en av de jag samarbetar med när det gäller foto, och en riktigt inspirerande tjej tycker jag!
 

Kommentera här: