Minnesbild

En gång i tiden när jag precis börjat fota så råkade det falla sig så att jag blev anlitad att fota en häst vid namn Astiz, det skulle vara en minnesfotografering då man inte kunde göra mer för honom. Den hästen var enormt vacker, och det skulle visa sig bli startskottet på en vänskap med hans ägare M som varat sedan dess. Hon var min första "hästvän" när jag bodde i Enköping och tack vare henne hittade jag Nevve som jag hade hand om under ca 1,5 år, och då var vi stallkamrater, och lite senare tipsade jag henne om en häst som hon senare köpte, och däremellan så har jag hjälpt henne med hästarna och fotat åt henne. En bra vän på alla vis, helt enkelt. Och det började med den där ganska spontant påkomna minnesfotograferingen, och bilden nedan var en av många som togs den kvällen.
 
 
 

Kommentera här: