Nej du är inte världens mittpunkt

 
 
Häromdagen fick jag användning för den här bilden. Jag har bekanta i mitt liv som då och då visar prov på enastående dumhet, och en sån sak (enligt min mening åtminstone) är väl att posta en massa rasistiskt trams och tjata om vem som får och inte får komma hit, för att någon timma senare slänga upp en status där man tycker att det ska spridas att mobbing aldrig är ok.
Hallå dubbelmoral?!
 
Jag fick nog och postade något om det på Fejjan och givetviiiis kunde spånskallar som trodde sig vara huvudorsak till mitt inlägg inte låta bli att känna sig kränkta och utpekade och må dåligt över detta orättvisa att jag något.
Ibland undrar jag i mitt stilla sinne... tror folk verkligen att ALLT som alla skriver handlar om dem? Världen kretsar verkligen inte bara runt en person, så nej, allt jag gör, skriver säger eller tycker baseras inte på vad EN person gör. I regel är det många som bidrar innan jag äntligen "får utlopp" för min frustation ibland. Så jag postade bilden ovan. För jag tycker faktiskt så. Om man nu tar åt sig av mitt inlägg, kanske man ska fundera på VARFÖR...

Kommentera här: