Minnesbild

Den här snabba mobilbilden från i höstas är en favorit för mig. Den fick lite skäll, "hur kan du släppa din lilla son med två stora schäfrar, det är totalt oansvarigt" och "varför har man grimma på hundarna, kan du inte hantera dem? Det är livsfarligt att låta ett BARN gå med dem med grimma!!"
 
Jag bara skrattar. Hallå, hundarna sitter, kopplen är inte långa, det är ingen i närheten, jag står två meter ifrån dem och de ha en bra lydnad. Vad är problemet? Jo, i många fall att folk faktiskt LETAR fel på saker och ting. Jag ser inte alls dessa saker. Jag ser min glada son med mina glada hundar på en mysig promenad i hösten och jag ser att det är fullt fokus på mig, så det finns inte så mycket att oja sig över. Tänk vad olika det kan vara beroende på hur man väljer att kolla på saker och ting? :) 
 
 

Kommentera här: