Ledig!

Fördelen med att jobba är att man plötsligt UPPSKATTAR de dagar då man INTE gör det så mycket mer :)
Idag har det inte blivit många knop, jag försöker vila mitt sabla knä så mycket jag nu kan. Det måste fixas ett knästöd till detta, känner jag, annars kommer det aldrig hålla hela sommaren.
 
Soffan är nog min änd(!)station idag.
Jag ska försöka få till lite packning så ungarna har det klart ikväll för imorgon jobbar jag ju självklart heeeela långa dagen till ganska sen kväll, och då ska de åka norrut med mormor och morfar, så det är nog bäst att förbereda lite annars lär jag få onda ögat av min mamma, haha.
 
Just det. Jag tänkte nämna också att soffan är köpt begagnad, fårskinnen är presenter, kuddarna är presenter och dumpstringsfynd och gardiner och matta är dumpstrat liksom ett antal (gömda) plädar. Hjärtan och bur på väggen är julklappar, brickan är loppisfynd liksom halvmånebordet vid fönstret, och ljuslyktorna är gratisgrejor liksom den lila sanden.Inredning måste inte vara så dyr! :)

Kommentera här: