Working girl

Jobbat idag. Jättebra på alla vis, att få komma igång igen lite. Men det märks att jag inte varit där på ett tag, min högkänsliga sida tog över direkt jag kom hem, och så blev jag toktrött och somnade. Inte alldeles fel eftersom jag sovit extremt lite i natt innan jag skulle jobba, men ändå...jag kan bli lite less på att jag ska bli trött så fort jag lämnar hemmet. Nåja. Det är som det är, och jag fick mjukstarta med några få timmar, och så kom jag hem lagom till posten kommit och hittade lönespecifikationen för kommande lön, och den var oväntat bra, så det blev en trevlig dag ändå!
Imorgon är det jobb igen och då lite längre pass, men på eftermiddag och tidig kväll, så det ska faktiskt bli ganska kul. Vi har lagt om turerna lite så det är lite "nytt". Men det är lite kul att det rör på sig.
 

Kommentera här: