Vackraste sexåringen i stan

Jag har inte orkat komma ut och fota här i krokarna där vi bor, skamligt nog. Jag har ju visserligen jobbat en massa, men jag har även känt av värmen och helt enkelt inte haft energi, och så har det varit väldigt mycket ont i knät, så det har ju varit lite begränsande där med.
Men jag försöker klicka så många bilder jag kan och orkar på alla, för jag har nog kommit in i någon slags åldersnojja för jag kan liksom inte sluta tänka på att "allting är förgängligt, att alla en dag försvinner och att man måste bevara minnen om man kan" osv. Skitläbbligt beteende som jag verkligen hoppas försvinner snart.
 
Men det för ju med sig att jag får en och annan fin bild på i det här fallet Heepa. Hon är verkligen en fantastisk hund på alla vis, min lilla stjärna! (Och ikväll har förresten hon och Dina fått nya kylande mattor att ligga på för nu storknar man verkligen av värmen. Usch! De funkar oväntat bra de där mattorna. Jag har testat!)
 
 

Kommentera här: