Inget jobb på ett tag

Tjahapp, jag får hoppa runt på mina kryckor ett par veckor, så jag har sjukskrivit mig från jobb och det var väl tur att det glesat ut lite så det inte var så jättemånga pass som behövde tillsättas, tur i oturen. Men ändå irriterande, man vill ju gärna ha en vettig lön även nästa månad helst...
 
Jag har fått recept på smärtstillande och det är ju bra, men nu har jag lyckats tappa bort mitt pass (för femtioelfte gången) så jag har inget leg att hämta ut paket med. Asbra. Not. Men jag har pratat med Apotea och de kör med Postnord, så i deras app kan man tydligen hämta paketen med mobild Bank-ID. Tack gode gud. Det måste vara första gången jag hör något BRA som Postnord gjort, haha.
 
Aja.Vila it is. Hoppas att det hjälper. Måste skärpa mig och inte förhasta mig och gå utan kryckor bara för att det kanske känns bättre helt plötsligt. Det är nog min svaghet. Att jag tar alla chanser att "visa mig stark och duktig" och minsann inte behöver svaghetsgrejor som kryckor. Suck på mig själv! :)
Och nej. Zita har FORTFARANDE inte kommit hem. Hon är så saknad...
 
 

Kommentera här: