Kortdag

Hurra, jag klarade det! Jag lyckades komma iväg till jobbet och avverka mina sista timmar innan en ledig dag, välbehövlig sådan känner jag...
Nu är jag hemma igen och eftersom det börjat bli svalare äntligen så har jag t o m lite energi att göra något. Helt skum känsla, jag har gått lite på autopilot i hettan och bara gjort vad jag absolut måste! Men idag på jobbet kände jag plötsligt energi och orkade börja med morgonbytet utan kollegan (som blev tämligen förvånad att jag var i det närmaste klar när hon kom..) i stället för att invänta henne.
 
 
Jag har orkat smyga runt och fota lite vilket inte var igår!
 
Väl hemma har jag orkat plocka lite i köket och hela huset har dammsugits och jag känner plötsligt lite energi att spika upp någon tavla som inte hittat en plats än. Kylen fick en liten genomgång och strukturering och.. ja jag börjar känna mig lite på gång igen, och det är sannerligen dags! Samtidigt kan jag känna mig lite nöjd för några hundralappar har jag ju hunnit tjäna in också. Nu tänker jag faktiskt lägga mig och vila och bara skita i alla måsten. Sambon och barnen är hemma hela dagarna, det får de sköta resten av dagen nu!

Kommentera här: