Shoppingdag

 
Det blev lite inhandlat idag. Jag kommer ärligt talat inte ens ihåg när jag slängde så mycket pengar på saker som egentligen inte ens behövs. Men som mamma och pappa sa, jag har jobbat häcken av mig hela sommaren i äckelvärmen för de där pengarna, klart jag ska få göra något lite kul då och unna mig något med.
Så det blev lite spel till barnen, lite fredagsmys till helgen och regnställ till lilla killen, men i övrigt BARA sånt jag ville ha själv. Inredning. :)
Vi handlade i Örebro och jag som vanligen vill shoppa online för att få återbäring hittade ändå mycket tycker jag. Bäst var Nordströms, eller f d Lågprismagasinet. Det var lite farligt, jag kom ut med en matta för över 1300 kr och det var INTE planerat egentligen, så mycket kan jag säga. Dessutom ljuslyktor och lampskärmar, gardiner och en pläd.
Rusta var näst bäst, där blev det ljusslingor med bollar, två små grå mattor till sidorna av sängen, ett par gardiner till, ett överkast och blommor som håller i evigheter. Tanken är att sovrummet ska få en makeover, eftersom det är mitt favoritrum i huset. Jag tror jag är något på spåren men vi får se! Sambon är väl kanske inte RIKTIGT lika imponerad av lilarosa-tonat som jag valt men som han själv sa... jag ska bara sova där, gör som du vill. Med andra ord-jag bestämmer, moahahaha!
 
(Ps, skåpet med en sabla massa lådor är arvegods, morfar hade det i skomakeriet när jag var liten, nu har mamma ärvt det och målat om och satt nya handtag. Visst blev det sjukt snyggt? En dag blir det nog mitt, hoppas jag. Men jag hoppas att det dröjer, givetvis.)

Kommentera här: