Helg i vårt hus

Fredag igen och därmed helg. Dags att leka med hundar, hitta på något projekt som ska göras i hus eller trädgård och lata sig lite dessutom! :) Nä, skämt åsido, så här på sommarlovet så gör vi detta varenda dag.
 
Jag är glad att jag har några lediga dagar nu innan mitt tämligen späckade sommarschema drar igång på riktigt. Och jag är även glad att mina föräldrar tar med barnen till sitt hus i Norrland och låter dem hänga med på Motorveckan i Lycksele, så de får göra lite roligt också nu när jag bokat upp mig på jobb mest hela sommarlovet.
Visst, det bar av till Tom Tits häromdagen och vi har planerat en sväng på Grönan och något mer men det är inte så avancerat ändå... Det känns bra att de får vara borta lite och hinna sakna hemmet lite också!
 
Medina i full fräs på den tiden då vi fortfarande hade grön gräsmatta på husets baksida.. Nu är det mer gult!
 

Kommentera här: