Passa på!

Idag var det en ledig dag igen, så sambon och jag passade på att åka och kolla efter ett knästöd åt mig, det blev ett från Hööks från Back On Track som jag vet gör bra saker rent generellt.
 
Dessutom tog vi en latmansmiddag på Max och så blev det ett biobesök, den svenska filmen "Den blomstertid nu kommer" har vi faktiskt båda velat se, och en sådan happening inträffar kanske max vart femte år, så vi slog till.
 
Filmen var helt ok, om än att det var lite segt i början och en lite underlig avslutning, men den var inte så dålig att jag känner "slöseri med min tid" så här i efterhand åtminstone, alltid något :) Trevligt med lite omväxling var det ju i alla fall! Det händer inte JÄTTEOFTA att jag och sambon går på bio, så det var roligt bara att komma iväg och göra något faktiskt.
 
 

Kommentera här: