Kvällsdopp och kameraträning

Det blev en spontan sväng till badet igår kväll, vi bor ju löjligt nära och det ska så klart utnyttjas! Barnen älskade den mjuka sandbottnen och jag älskar det fina läget. Det vi inte älskade lika mycket var knotten som fick för sig att komma till liv. Men vi tröstade oss med pizza på hemvägen :)
 
 
 
Skälet att jag kånkar kameran med mig till stranden är helt enkelt för att jag ska få lite "känsla" för den igen när jag ska fota ikväll, en väns syster ville ha lite bilder på familjen innan en utlandsflytt, då kände jag att jo, det kan jag väl hjälpa till med! Så det bär iväg för att fota ikväll, men riktigt hur vädret blir är svårt att säga, då det börjat ösregna (hurra egentligen, det var över en månad sedan sist..) på sina håll här i krokarna. Vi får se hur det går!
 

Kommentera här: