Trädgårdsshoppande igen

Sambon är hemma, solen skiner och trädgården är redo att bli brukad. Därmed åkte vi till Plantagen idag och shoppade en massa jordgubbsplantor, Korona fick det bli, och nu är sambon och sonen ute och grejar i trädgården.
Sonen bytte av mig, för jag började må illa, det är nog en kombo mellan lite sömnbrist och den stekande hettan. Jag satt nämligen uppe till tre i natt och redigerade klart lite bröllopsbilder som jag tagit och fixade det sista med leveransen.
 
Det är alltid en sådan galen LÄTTNAD när man är klar med bilder och får iväg dem till kunden. Nu ska det bara beställas lite tackkort också. Men just när ett bröllop är "avklarat" så fick jag en fråga om att fota ett annat så det kanske blir mer kärlek framför kameran vi får se!
En av bilderna jag färdigställde från bröllopet.
 
 
Vidare då? Tja.. en av mina vänner fyller 60 och planen var väl att kolla in på hennes fest ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Imorgon kväll har jag en dubbel fotosession och på måndag är det jobb! Fasen, vi borde ha kollat över skolavslutningskläder idag egentligen men det hanns inte med... Attans. Nåja det hinner man väl någon annan dag. Det lär bli nästa helg om jag känner oss rätt. Alltid ute i sista sekunden med tråkig shopping haha.

Kommentera här: