Hej Stockholm!

Idag var jag inte uppe med tuppen, utan långt före! Det blev smidigast med buss och tåg till Stockholm, så vid fyra gick jag upp och var i Stockholm lite innan sju och blev upphämtad av Lill och Michaela som jag skulle fota.
Trots att vi var ganska tidiga så kan jag säga att många tittade rejält på oss när vi höll på. Copy imponerade STORT med sitt lugn, det var som att han aldrig gjort annat än knata runt på övergångsställen i morgonrusningen, och han viftade knappt på ett öra ens för allt ståhej runtomkring. Mycket tror jag dock att det hänger på hans mattes totalt okomplicerade inställning till saker. Hon är väldigt mycket "jamen vi provar, vad ska hända?" och tar för givet att saker ska gå bra. Och då gör de oftast det också. Copy stod helt lös mitt i Kungsträdgården utan någon som höll i medan hon redde ut svansen på honom, och precis intill rengjorde man fontänen, bussar och mopeder körde och bilar tutade och cyklar swishade förbi tätt, tätt. Han bara stod där!
 
 
TGI Friday's kändes passande när det var en cowgirl i stan!
 
Notera busschauffören som fotar/filmar den exotiska hästen, haha.
 
Copy nöjer sig inte bara med att posera, han kliver upp på cementbänkarna vid Dramaten också.
 
Kungsträdgården i all sin prakt, och så härliga Lill, Copy och Silver på det!
 
Jag måste erkänna att det här var en av de absolut roligaste fotosessioner jag gjort så här långt. Och det behövdes en liten energiboost så det kom väldigt lägligt!! :)

Kommentera här: