Ett beslut tar form

Jag känner mer och mer att jag börjar minska ner på mitt fotande, och vad i hela världen ska jag då ha topputrustning liggande i ett skåp för-egentligen? Jag tycker det är helt onödigt, om jag fotar så "lite" som jag gör nu så behöver jag inte saker som är "top notch" så jag har klurat lite på att fakiskt göra mig av med min utrustning och sen bara köpa lite enklare saker för vardagsbehov. Det känns så klart lite knepigt, men samtidigt är det ju en massa pengar som annars "brinner inne" för jag inte använder sakerna. Och DET är onödigt.
 
Så jag håller på med lite research. Kollar vad jag kan få och grejar med annonser. Pengarna som kommer in hittar vi alltid hål för, tro mig!
 
Det rör sig om en Nikon D4s med laddare, två batterier, två minneskort á 128 GB, ett Nikkor 70-200 f/2,8 VRII objektiv, ett SIGMA ART 50 mm /1,4 objektiv samt en extender x1,4 och en ryggsäck och en axelväska.
 
Vet du någon som kan vara intresserad, hojta!
Jag tänker mig att sälja sakerna som ett paket för någonstans omkring 60.000 eller bara kamerahuset för 35.000 (nypriset är 49.990 kr)
 
Det har hunnit bli omkring 160.000 exponeringar på två år, och service bör göras vid ca 400.000 exponeringar.
 
 
Några av alla bilder jag tagit med min utrustning...

Kommentera här: