I helgen ska jag....

Helgplaner.. såna har jag mest hela tiden. Men så liksom känner jag hur de glider mig ur händerna då och då.. :)
Den här helgen tror jag att åtminstone EN grej försvinner, nämligen vår planerade grillning med vänner, eftersom vännen redan innan aviserat en rejäl förkylning och gick hem från jobbet. Men i övrigt ser det ändå lite lovande ut.
 
  • Sätta ut lite prylar till försäljning
  • Tvätta ikapp lite
  • Fota Wivvi igen
  • Städa lite
  • Kanske göra blåbärspaj
  • Klippa gräs och rensa trädgården lite
Hus innebär en väldig massa måsten har jag insett, haha. Trädgården är en sån sak. Jordgubbslandet håller på att gå bananas, men jag tänker låta det vara, bara ta bort rent ogräs, och låta revorna rota sig som de vill, för jag vill ha en superfyllt land nästa år! :)
 
Vi kan avsluta med en sak jag troligen INTE kommer göra men gärna hade gjort.. ridit. Bilden är några år gammal och det är min gamla häst Nevve som busar till det lite. Foto: Michelle Inerud. Redigering: Jag.
 

Kommentera här: