Riktig tantvarning!

Jaha, så har jag alltså uppnått stadiet i mitt liv då jag tycker att en elektrisk FOTFIL är en bra investering. Hur mycket tantvarning kan det bli liksom?
Jag har aldrig ens filat fötterna på vanligt sätt, men kände plötsligt att "hell yeah, vi köper en sån det behövs nog". Och så landade den i brevlådan för ett par veckor sedan.
 
Sambon testade och ratade och jag tänkte, "nähä, inget bra då kanske". Men så fick jag för mig att jag skulle TESTA också. Och jag fattar inte vad han gnäller om?! Antingen hade jag mycket bättre, mer slipvänlig hud eller så hade han bara inget tålamod, men för mig så funkade den utmärkt. Visst man fick ju sitta en stund och prova vad som är rätt läge så att säga, men när man kom på det sa det ju bara slurp så var det klart, haha...
Jag tror dock att grova mansfötter kan behöva några snäpp rivigare sandpapper (eller vad det nu är) så en refill med grövre variant kanske vore bra, jag tror den finaste varianten är det som sitter på när man köper den.
Men funkar jag det i alla fall. Och superkittliga jag fnissade faktiskt bara lite.
 
 

Kommentera här: