Nu fastnade visst JAG på en bild..

Som fotograf står man ju i regel BAKOM kameran och fastnar inte så ofta på bild (vilket i mitt fall är självvalt då jag avskyr att vara med på bild) men då och då fastnar man ju på diverse "behind the scenes-bilder" och här hittade jag en sån bild som min enormt duktiga och inspirerande kollega Rebecca tog utan min vetskap när jag var i Stockholm på äventyr för ett par månader sedan.
 
Det var en superhärlig fotosession och det blev den sista jag gjorde med just den här hästen, Copy, eftersom han numera är såld. En fantastiskt cool häst som knappt reagerade alls över folket, bussar, bilar, cyklar, spolning i fontänen och så vidare. Faktum är att han stod lugn som en filbunke alldeles lös en stund mitt i Kungsträdgården. Matte är Westernmänniska och kommunkation och kontakt är hennes paradgren litegrann, och så har det varit med alla hennes hästar som jag träffat.
 
 
Några av bilderna jag tog har jag redan tidigare visat här på bloggen, i DET HÄR inlägget. Men jag har redigerat några fler sen dess, och jag tänkte passa på att visa några till nu.
 
 
 
 
Uppifrån: Copy själv, Copy med sin medryttare Michaela och Copy med matte Lill.
 
Och givetvis fotade jag ju de fantastiska körsbärsblommorna också.

Kommentera här: